Sendy

02.11.2011 15:30

Dnes 2.11.2011 nám odešla do pejskového nebíčka naše milovaná SENDYNKA! Šlo to hrozně rychle před třemi dny najendou přestala jíst, cokoliv snědla - vyzvracela, už jsem nevěděla co jí dát, jen pila, spala a chodila ven čůrat a zvracet, už se nedalo koukat na to, jak se trápí a před očima nám odchází. 2.11.2011ve středu jsem ji naložila do auta a odvezla na vet. , šel by udělat rozbor, čekat na to co jí je a nějak léčit, ale stáří ..... je prostě stáří. A 15 let u Dalmatina je krásných, za ty poslední tři dny oslepla úplně, hrozně se nahrbila a zhubla, začli selhávat ledviny, uspání bylo to nejlepší řešení, trápili bychom se všici. V nebíčku ji bude líp. Paní doktorka ji uspala, celou dobu jsem ji hladila a tekly mi po tvářích slzy, doufám, že mi odpustí, že já jsem byla ta, co jí tam odvezla. Usnula a měla otevřená očička, srdíčko jí bušilo, potom jsem raděj odešla a pak...... Po tom...  jsem si jí odvezla zabalenou v dece domů. Na zahradě jsme vykopali hrobeček a pohřbili, zapálili svíčku za její dušičku a ať odpočívá v pokoji. V našich srdíčkách zůstává a zůstane NAPOŘÁD!!!!