Pasení oveček

12.08.2011 10:00

Na páteční dopoledne jsme si domluvili přes naší báječnou chovatelku Ladu Richterovou trénink pasení oveček v Bolkově Rudníku www.bolkovskydvur.estranky.cz/clanky/kontakt.html 

u moc sympatických a milých lidiček. Vzali jsme se bou Petru a Jackieška a v 7.00 ráno  jsem vyrazili, cesta dobře utíkala a když jsem dorazili na místo, už tam čekali i jiní zájemci na trénování u oveček, tak jsme se k nim připojili. Byla jsem mile překvapena, byl to opradu super trénink, Martin si nejdřiv okoukl Aili i Biemiho jak jim to za ovečkama pálí a jestli mají vůbec o ně zájem a co v nich je a pak už si je bral sám. I u ostatních pejsků to tak bylo, takže jsem tam více méně byla ve formě pozorovatele, i když ze začátku, jak Aili, tak Biemi hledali paničku.o)) Ale Aili se pak zapojila dobře, pud byl silnější. Biemiček je prostě ještě štěňátkovej a paničky, takže jsem Biemička s Martinem trénovala společně. Bylo nám navrhnuto, ať zůstaneme i na odpoledne, takže jsme tam nakonec strávili nádherný den s báječnýma lidičkama, akorát tam měli dva vrhy malých borderčátek, byli to kouzelňátka ňuchňátka. Ani se nám nechtělo domů. Určitě se tam ještě vrátíme a budeme nadále trénovat, jen škoda, že je to tak daleko. 

www.youtube.com/user/TrutJonRic#p/a/u/2/_dEQ1MlpdZs