Aili na RTG kyčlí a loktů

26.04.2011 18:00

na 26.4. na 18.00 jsme byli objednání na veterinární kliniku k vet. Russovi na RTG, říkám si, že ještě že pejsci kolikrát neví, kam je ten jejich páníček vlastně veze. Ale Ailinka se držela statečně. Asistentka nás hezky uvítala a vše vysvětlila, zapsala, zvážila. Aili má 14,6 kg, no alespoň jsem ji na ten stůl unesla sama. .o))) Ailinka dostala pigárkovou narkozu, dle uvážení vet. malinko silnější, páč Ailinka ač se nezdá je temperamentejší borderka a to uklidnění prý potřebuje malinko větší. Čekali jsme 20 minutek v čekárně až zabere. Musela jsem jí hlídat dech a zvracení, naštěstí to zvládla vše úplně bravurně. Sestřička nás pravidelně chodila kontrolovat. A potom jsme šli na věc, Aili byla bezvládně roztomilá a tedy i krásně spolupracovala. Já jsem vyfásla těžkou vestu, která vážila snad víc než já a vet. asistovala a držela Aili jak nařídil. vet. byl moc milý a Aili se mu evidentně líbila, málem si ji tam chtěl nechat. .o))) Dělalo se dohromady 7 snímků. 1 zadních kyčlí a po 3 každé přední tlapky. Bohužel se jeden nepovedl, tak se musel dělat znovu a to už se Aili malinko probírala, se cukla, ale naštěstí už bylo vyfoceno. No myslím, že to Ailinka zvládla líp než já a teď už jen čekáme na výsledky.